خرید 30 مدل دستمال پولیش کفش با جنس عالی

  • 27 بهمن 1401
  • 0 نظر
  • admin

تمیز و براق نگاه داشتن کفش خودش مهارتی می خواهد که بعضی از آن بی اطلاع هستند و به ظاهر کفش خود چندان اهمیت نمی دهند. اشخاص شیک پوش به خوبی از نقش کفش تمیز و براق در تیپ و استایل خود مطلع هستند. نحوه تمیز کردن کفش به خصوص که از جنس چرم باشد دارای ابزار و قواعدی است. از محصولاتی که در حفظ ظاهر کفش موثر هستند می توان دستمال پولیش کفش را نام برد.

اگر کفش چرم به پا دارید مراقبت از آن جزو برنامه های روزانه شما خواهد بود. هیچ چیز نمی تواند مانند یک جفت کفش چرم تمیز و براق ، استایل شما را جذاب نشان دهد. در بسیاری از مواقع، بسیاری از ما هنگام رفتن بیرون به کفش‌های خود نگاهی انداخته تا از تمیزی و براقی آن‌ها مطمئن شویم. داشتن یک دستمال مناسب همین کار مخصوصا برای کسانی که طرفدار چرم هستند بسیار موثر و مفید خواهد بود. یکی از دستمال های مناسب برای مراقبت از کفش های چرم استفاده از دستمال پولیش کفش است.

پیشنهاد:
چگونه کفش های سفید را تمیز کنیم؟

آشنایی با دستمال پولیش کفش

گرچه کیفیت چرم کفش هم موثر است؛ اما حفظ و نگهداری از آن موجب براقیت و افزایش طول عمر آن می شود. دستمال پولیش کفش ابزار لازم هر منزلی است. دستمال پولیش هم برای مراقبت کردن از چرم کاربرد دارد و هم برای پولیش کفش. این محصول قابل شست و شو بوده و همین ویژگی باعث افزایش عمر مفید آن می شود. از این دستمال‌ها می توان برای تمیز کردن رویه‌ی کفش‌های چرم طبیعی ، چرم مصنوعی و الیاف مصنوعی استفاده کرد.

این دستمال ها قابل تجزیه زیستی هستند و با استفاده از مواد قابل بازیافت بسته بندی می شوند. استفاده از این محصولات، آسیبی به بافت کفش های مورد علاقه ی شما نمی رساند. دستمال پولیش کفش بهترین وسیله برای از بین بردن آلودگی های سست شده پس از برس کشیدن کفش ها به حساب می آید. دستمال استفاده شده بعد از آنکه آلودگی ها را به طور کامل از بین برد، به راحتی قابل دفع است.

این محصول عمل پاک کنندگی را در مقیاس میکروسکوپی انجام می دهد و پس از آن نیز تا مدت طولانی اثرش باقی می ماند. با استفاده از این محصول کالای چرم شما، مثل کفش، کیف و پالتو برای مدت بیشتری سلامت خود را حفظ خواهد کرد و جنس چرم را سالم نگه خواهد داشت.

مراقبت های بعد از پولیش کفش چرم

1. زمانی که لوسیون یا کرم به دستتان زده اید ، بیش از حد کفش را لمس نکنید. زیرا چرم به سرعت لکه های چربی و روغن را به خود جذب می کند.

2. کفش چرم خود را در یک کیسه در بسته قرار دهید. این کار باعث می شود که گرد و غبار اضافی روی چرم ننشیند و نیازی به تمیز کردن تخصصی آن نداشته باشید. برای این کار می توانید از کاور کفش یا جعبه خود کفش استفاده کنید.

3. کفش خود را در معرض نور مستقینم خورشید قرار ندهید. اشعه خورشید به شدت به سطح چرم آسیب وارد می کند و از طرفی باید مطمئن باشید که کفش شما در یک محیط بدون رطوبت قرار بگیرد ؛اما اشعه مستقیم خورشید نیز به آن نتابد. اگر چاره ای جز قرار دادن جلوی آفتاب نداشتید، روی آن روزنامه یا پارچه ای بیاندازید تا شکل اصلی چرم از بین نرود.

4. هر چند ماه یک بار به آن نرم کننده چرم بزنید. اول از همه روی کفش خود یک دستمال تمیز و خشک بکشید تا آلودگی و گرد و غبار را از بین ببرید و سپس کمی نرم کننده به سطح آن بزنید تا رطوبت کافی را ببخشید که این روش از شکنندگی چرم جلوگیری می کند و براقیت و نو بودن آن را بالا می برد.

لیست محصولات منتخب سایت پامیکس برای این نوشته

خرید دستمال مرطوب پانو مخصوص کیف و کفش چرمی بسته 5 عددی

 مخصوص کیف و کفش چرمی

خرید دستمال مرطوب کفش کیوی کد 0015

جنس

پلاستیک

الیاف نخی

جزئیات

۲۵ عدد دستمال مرطوب

خرید دستمال مرطوب کفش پانو مدل Shoe Polish بسته 3 عددی

جزئیات

– نوع: واکس – حالت: جامد – نوع استفاده: ابر

خرید فرچه واکس کفش زیبا مدل M55 به همراه یک عدد پاشنه کش

برای تمامی کفش های مجلسی

خرید فرچه واکس کفش مهدی مدل M21 به همراه یک عدد پاشنه کش

برای تمامی کفش های مجلسی

خرید فرچه واکس کفش ریحان مدل M123 به همراه یک عدد پاشنه کش

ابعادی مناسب و وزنی بسیار کم

خرید فرچه واکس کفش ایزمیر مدل M27 به همراه یک عدد پاشنه کش

ساخت کشور ترکیه

خرید فرچه واکس کفش زیبا مدل M19 به همراه یک عدد پاشنه کش

ابعادی مناسب و وزنی بسیار کم

خرید فرچه واکس کفش مدل 01

نوع برس سازگار با رویه از جنس چرم مصنوعی چرم طبیعی نبوک جیر مناسب برای کفش‌های راحتی فوتسال کوهنوردی پیاده روی و دویدن ؛فوتبال می باشد .

خرید فرچه واکس کفش ایزمیر فیرکا مدل Yuvarlak

  • توضیحات جنس
    – چوب و پلاستیک
  • جزئیات
    – دارای دسته چوبی
  • جنس
    پلاستیک

قیمت فرچه واکس کفش زیبا مدل G16 به همراه پاشنه کش

نگهداری

به همراه یک عدد پاشنه کش

قیمت فرچه واکس کفش سیلور مدل z1 به همراه پاشنه کش

جزئیات

مناسب برای کفش‌ها و محصولات چرم طبیعی و مصنوعی و … کیفیت بسیار بالای موی برس وزن و ابعاد مناسب بافت محکم و بدون ریزش مو

قیمت قفرچه واکس کفش زیبا کد 901یمت

  • توضیحات جنس
    چوب
  • جزئیات
    قرچه واکس چوبی
  • جنس
    پلاستیک
  • مواد تشکیل دهنده
    چوب

قیمت فرچه واکس کفش زیبا مدل L1

جنس

الیاف نخی

قیمت فرچه واکس کفش حلیمی مدل RE

 

  • جزئیات
    ابعاد فرچه:3.5x6x19
  • جنس
    چوب

 

قیمت فرچه واکس کفش تی آر جی کد 5003915

جزئیات

دارای دسته

قیمت واکس کفش پی واکس مدل PM1

جنس

پلاستیک

قیمت واکس کفش بلدرچین مدل RISS

  • دارای مخزن خودکار واکس براق کننده با حجم 6 میلی لیتر

قیمت واکس کفش مدل DS45 غیر اصل

 

  • جزئیات
    دارای ابر آغشته به واکس
  • جنس
    اسفنجی

 

قیمت واکس کفش شو مدل 101

واکس کفش شو ساخت کشور ترکیه و با عملکرد سریع باعث درخشش محصولات چرمی می شود، دارای موم زنبور عسل که به عنوان ماده ای طبیعی موجب افزایش کیفیت و درخشش چرم طبیعی و صنعتی می شود. واکس شو براق کننده و افزایش دهنده دوام کفش و سازگار با رویه از جنس چرم مصنوعی و طبیعی است.
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (1 امتیاز)
نوشته های مرتبط