مزایا و معایب سفره های یکبار مصرف

  • 10 مرداد 1401
  • 0 نظر
  • admin

نکات یا مزایا و معایبی که باید در زمان خرید سفره کیبار مصرف در نظر گرفته شوند بسیار مهم هستند. باید بدانید که چگونه بهترین سفره یکبار مصرف را با کیفیت خوب و قیمت ارزان انتخاب کنید و اینکه کدام شرکت برای خرید سفره نایلونی مناسب است.

C:\Users\fmtr7\OneDrive\Desktop\سفره-یکبار-مصرف-فیلجون (1).jpg

مواد سفره یکبار مصرف

انواع مختلفی از سفره های یکبار مصرف از نظر رنگ و طرح در بازار موجود است. علامت تجاری ممکن است روی سفره های یکبار مصرف برای استفاده در محل کار چاپ شود. این محصولات عموما از سلولز و پلی اتیلن ساخته می شوند. پلی اتیلن که نیمه تراوا و انعطاف پذیر است در برابر رطوبت مقاوم بوده و از مواد بسیار کم هزینه ساخته شده است. سفره های یکبار مصرف مقرون به صرفه هستند. زیرا با مواد اولیه ارزان قیمت مانند پلی اتیلن و سلولز تولید می شود.

نکات مثبت در سفره یک بار

استفاده آسان در زمان مصرف، در مدت کوتاهی بدون تمیز کردن جمع آوری شده و به سطل زباله انداخته می شود.

از دیگر مزایای سفره یکبار مصرف قیمت پایین این محصول است که برای جشن های بزرگ و مهمانی های شلوغ استفاده می شود. به عنوان رومیزی در بسیاری از مکان ها از جمله رستوران، مسافرت، گردشگری و… کاربرد دارد.

سفره یکبار مصرف؛ یک گزینه سلامتی

محصولات یکبار مصرف که عموما مجددا استفاده نمی شوند و در نتیجه خطر استفاده مجدد را ندارند، گزینه های بهداشتی در این زمینه هستند. به خصوص در محیط هایی که بیش از یک نفر در آن حضور دارند، مانند محیط کار، استفاده از سفره های یکبار مصرف از نقض قوانین بهداشتی که ممکن است مشکلاتی برای سلامتی ایجاد کند، جلوگیری می کند.

دلیل استفاده از سفره یکبار مصرف، کاربردی بودن آن از نظر بهداشتی است. از آنجایی که نیازی به شستشو ندارد، تمیز کردن محصولات پس از استفاده زمان و تلاش زیادی نمی برد.

سفره های یکبار مصرف برای استفاده روزانه در مکان هایی مانند محل کار و سفره خانه و در منازل به خصوص در مواقعی که مهمانی های شلوغ برگزار می شود مورد نیاز است. در شام هایی که جمعیت شرکت می کنند، به احتمال زیاد غذا و نوشیدنی روی آن ریخته می شود. از آنجایی که سفره یکبار مصرف پس از استفاده دور ریخته می شود، می توان گفت استرس باعث از بین رفتن لکه سفره و ایجاد آزادی حرکت می شود.

مضرات سفره یک بار

استفاده مضر از سفره های یکبار مصرف بر محیط زیست تاثیر می گذارد. اما با پیشرفت علم و دانش، سفره فیلجون کاملا از نظر زیستی ایمن است و به راحتی در محیط زیست تجزیه می شود، خرید چنین سفره ای راحت و مقرون به صرفه است. مخصوصاً وقتی صحبت از تخفیف باشد.

علاوه بر این، چون پلی اتیلن که خاصیت پلاستیکی ندارد و سلولز که یک ماده اولیه طبیعی است به سرعت، به راحتی و به طور کامل در طبیعت حل می شود، یک سفره یکبارمصرف دوستدار محیط زیست است.

سوالات متداول در خصوص خرید سفره یکبار مصرف

C:\Users\fmtr7\OneDrive\Desktop\سفره-یکبار-مصرف-فیلجون (2).jpg

سفره یکبار مصرف کاغذی یعنی چه؟ باید گفت که منظور از سفره کاغذی این نیست که این سفره از جنس کاغذ است، بلکه این سفره نیز از جنس نایلون بوده و فقط از ترکیب دولایه درست شده که شامل نایلون و کاغذ است.

رومیزی یکبار مصرف استاندارد یعنی چه؟ قبل از خرید سفره باید از استاندارد بودن سفره یکبار مصرف اطمینان حاصل کنید. نشان استاندارد روی سفره یکبار مصرف فیلجون نشان دهنده کیفیت مطلوب آن خواهد بود. پس هنگام خرید رومیزی یکبار مصرف به لوگوی استاندارد توجه کنید. ضمناً به شماره پروانه بهداشتی، نام و نشان سازنده، شماره پروانه ساخت، تاریخ تولید و انقضای کالا که روی میز یکبار مصرف درج شده است توجه کنید.

خرید و فروش سفره یکبار مصرف

یکی از عادات غذایی ایرانیان انداختن سفره است که امروزه با تولید نوع یکبارمصرف آن باعث سهولت و صرفه جویی در وقت شده است. خرید و فروش این محصول بسیار بالاست زیرا فاقد میکروب و باکتری بوده و خطری برای سلامتی انسان نخواهد داشت.

تولید این محصول دارای سود بالا و ریسک پایین بوده و از دستگاه های مختلفی مانند: جرقه زن، چاپ، پانچ، دستگاه بسته بندی و پیچ استفاده می شود. سفره های یکبار مصرف شبیه به هم هستند، اما در تولید آنها نکات مهمی وجود دارد که باید به آنها توجه کرد، مانند:

خلاقیت در طراحی آنها

طول و عرض آن

کیفیت مواد به کار رفته در ساخت آن

نوع بسته بندی

ثبت برند روی بسته بندی

استفاده از سفره های یکبار مصرف نیز دارای مزایایی از جمله: سهولت در استفاده، قیمت مناسب، بهداشت، عدم نیاز به تمیز کردن، وزن سبک و طرح های متنوع می باشد.

بهترین قیمت سفره یکبار مصرف

عوامل زیادی بر قیمت روز سفره های یکبار مصرف که با بهترین کیفیت تولید می شوند تاثیر می گذارد. محصولات یکبار مصرف این سایت با بهترین کیفیت تولید و با بسته بندی زیبا و قیمت مقرون به صرفه ارائه شده است.

شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر و لیست قیمت می توانید فرم درج شده در سایت manaalmas.com را تکمیل کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
Rate this post
نوشته های مرتبط