طراحی سایت قسطی راهی برای نجات تجارت های کوچک

  • 24 فروردین 1401
  • 0 نظر
  • admin

طراحی سایت قسطی شاید در نگاه اول نگرشی کارآمد به برخورداری از طراحی سایت نباشد. بسیاری از افراد اعتقاد دارند که استفاده از خدمات قسطی به خصوص خدماتی مانند طراحی سایت فروشگاهی و یا موارد مشابه، فکر خوبی نیست زیرا این خدمات از کیفیت مطلوب برخوردار نخواهند بود.

شاید ابتدا با این طرز تفکر همراه باشید و آن را تأیید کنید اما باید بدانید که شرکت طراحی سایت اگر معتبر باشد می تواند این خدمات را به صورت شرایطی طراحی سایت قسطی بدون کوچکترین افت کیفیت به شما ارائه دهد. بنابراین در این مطلب ما به شما کمک می کنیم تا ویژگی های یک طراحی سایت خوب را بدانید و بتوانید به صورت قسطی سفارش طراحی سایت خود را بدهید.

D:\vsk\V.S.K\reportage\رپروتاژ رایا طرح\which-web-design-platform-is-right-for-you-5e4d59fb941b9-1520x800-1.png

وب سایت چیست و مراحل طراحی آن کدامند؟

قبل از اینکه بخواهید طراحی سایت قسطی خود را داشته باشید و یا تیم و یا شرکت مورد نظر خود را برای طراحی آن انتخاب کنید، باید بدانید که وب سایت چیست و چگونه طراحی می شود.

البته امروزه وب سایت ها مانند گذشته یک مفهوم ناشناخته نیستند و تقریباً همه مردم وب سایت ها را می شناسند. اما اگر بخواهیم یک تعریف عامیانه در این مورد از وب سایت ارائه دهیم باید بگوییم که وب سایت ها مجموعه ای از صفحات وب هستند که با استفاده از یک نام واحد که به نام دامنه شناخته می شوند گرد هم می آیند و یک وب سایت را تشکیل می دهند.

طراحی سایت قسطی مانند سایر طراحی های سایت انواع مخلفی دارند و می توانند با روش های مختلفی طراحی شوند. اما از مطرح ترین نمونه های طراحی وب سایت، طراحی سایت فروشگاهی، شرکتی و شخصی می باشد. در واقع اکثر طراحی های وب سایت ها در این سه دسته خلاصه می شوند گرچه حالت های دیگری نیز مانند سایت خبری و یا موسیقی نیز وجود دارند.

برای اینکه یک طراحی وب سایت قسطی کنید باید مراحلی را انجام دهید که شامل موارد زیر می باشند:

  1. هدف خود را مشخص کنید. ابتدا باید بدانید که هدف شما از داشتن یک وب سایت چیست.
  2. محدوده وب سایت خود را مشخص کنید. باید بدانید که وب سایت شما باید چه خصوصیاتی داشته باشد. اگر دقیقاً ندانید که چه چیزی را برای وب سایت خود می خواهید، مسیر را در طی انجام پروژه عوض خواهید کرد و در نتیجه موجب می شود تا وب سایت کیفیت لازم را نداشته باشد.
  3. در این مرحله شما باید وی سایت خود را طراحی کنید.
  4. بعد از طراحی اولیه وب سایت نوبت به قرار دادن محتوا در وب سایت می باشد.
  5. بهتر است تولید محتوا بصری باشد زیرا اکثر مخاطبان محتوای تصویری را نسبت به نوشته ترجیح می دهند.
  6. وب سایت خود را توسعه دهید. سایت خود را بهینه کنید تا هیچ گونه خطایی نداشته باشد.
  7. اکنون زمان این فرا رسیده است تا از وب سایت خود بهره برداری کنید.

D:\vsk\V.S.K\reportage\رپروتاژ رایا طرح\getty_837392998_411522.jpg

انواع طراحی سایت کدامند؟

همانطور که قبلاً هم اشاره کردیم انواع مختلفی از طراحی سایت وجود دارد که می توانید با توجه به شغل خود از آنها استفاده کنید.

طراحی سایت قسطی به صورت ایستا یا همان استاتیک و پویا یا همان داینامیک صورت می گیرد گه هر کدام مزیت های مخصوص به خود را دارند. برای مثال یک سایت استاتیک، تعداد صفحات مشخصی دارد و معمولا این صفحات هیچ گونه تعاملی با کاربران ندارند و واکنشی به فعالیت‌های بازدیدکنندگان، نشان نمی‌دهند. وب سایت‌های استاتیک معمولا برای معرفی شرکت، شخصیت و یا فعالیتی خاص کاربرد دارند.

در صورتی که وب سایت های پویا براساس نیاز مشتری طراحی می‌شوند و برخلاف سایت‌های استاتیک به‌راحتی توسط مدیر سایت تغییرپذیر هستند. مدیران این نوع سایت‌ها بدون نیاز به داشتن دانش فنی بسیار زیاد، از طریق پنل مدیریت محتوا، به‌طور مداوم اطلاعات و محتوای سایت را تغییر می‌دهند. این امر باعث شده که محبوبیت سایت‌های داینامیک روز‌به‌روز بیشتر شود و بیشترین درخواست طراحی سایت قسطی در این مورد است.

چه شرکتی را برای طراحی سایت قسطی انتخاب کنیم؟

برای اینکه بتوانید سایت خود را داشته باشید باید بتوانید از بین شرکت های متعددی که در این حوزه فعالیت می کند، بهترین گزینه برای خود را انتخاب کنید. برای این که این انتخاب را داشته باشید باید به چندین نکته دقت داشته باشید. نکته اول این است که باید شرکت طراحی سایت ای را برگزینید که مراحل قانونی ثبت شرکت و مجوز های قانونی برای فعالیت را داشته باشد.

نکته بعدی این است که باید شرکتی را انتخاب کنید که در کار خود متخصص باشد و بتواند با قیمت و زمانبندی مناسب سایت شما را طراحی و به شما تحویل دهند. برای اینکه با چنین شرکتی همکاری داشته باشید باید ابتدا به خوبی جستجو و تحقیق کنید.

یکی از شرکت هایی که شما می توانید از خدمات طراحی سایت قسطی آنها استفاده کنید شرکت هوش مصنوعی ویرا سگال کارو می باشد. این شرکت با رویکرد های نوین و با بیش از 25 پروژه موفق در طی چند سال گذشته توانسته توانایی های خود را در این زمینه به نمایش بگذارد.

D:\vsk\V.S.K\مدارک\لوگو\yellow background logo 1.png

این شرکت همچنین در زمینه برند سازی و دیجتال مارکتینگ هم فعال است و در این حوزه ها هم توانسته به نتایج با ارزشی برای مشتریان خود دست پیدا کند. از جمله این نتایج بالا آمدن رتبه بیش از 15 کلمه کلیدی در صفحه اول جستجوی گوگل می باشد. این شرکت همچنین انواع طراحی سایت فروشگاهی و اختصاصی را برای مشتریان خود به صورت طراحی سایت قسطی انجام می دهد.

شما عزیزان می توانید جهت بر قراری تماس با این شرکت از طریق زیر اقدام فرمایید.

آدرس: تهران خیابان ولیعصر، ابتدای خیابان شهید استاد مطهری، پلاک 472

تلفن: 02188949021

02188809098

همراه: 09195151538

آدرس وب سایت: .comطراحی-سایت-فروشگاهیhttps://

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
Rate this post
نوشته های مرتبط