خرید گاو صندوق کاوه و ایران کاوه+راهنمای کامل خرید

  • 20 اردیبهشت 1401
  • 0 نظر
  • admin

حفظ و نگهداری اشیای قیمتی، دغدغه همه ما است، به همین دلیل خرید یک گاوصندوق می‌تواند بسیار ضروری باشد. مساله مهم‌تر این است که گاوصندوق مورد نظر ما باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد. به این منظور ابتدا باید نیاز خود را مشخص کنیم تا بتوانیم راحت‌تر در مورد سایز، جنس و مدل آن تصمیم بگیریم. گاوصندوق کاوه یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که پیش روی ما قرار دارد و می‌تواند به خوبی از اشیا قیمتی و باارزش ما مراقبت کند.

گاوصندوق چیست؟

گاوصندوق را می‌توان یکی از قدیمی‌ترین ساخته‌‌های دست بشر برای محافظت از اموال مهم خود درنظر گرفت. جالب است بدانید برخی باستان شناسان در خرابه‌های چند هزار ساله گاوصندوق‌هایی را پیدا کردند که از لحاظ امنیت بسیار شبیه به نمونه‌های حال حاضر دارد. این محفظه‌های محکم و اغلب نسوز بیشتر در دسترس پادشاهان و ثروتمندان آن زمان قرار داشته است.

به طور کلی انواع مختلف گاوصندوق کاوه یا دیگر برندها، یک محفظه فلزی چهارگوش بوده که بدنه بسیار مقاومی دارد. این بدنه‌ها در برابر آتش بسیار مقاوم بوده و در صورتی که محل زندگی یا کار شما دچار حریق شود، آسیبی به اجزای داخلی وارد نخواهد شد. همچنین با استفاده از یک سیستم رمزگذاری محافظت می‌شود. البته نحوه رمزگذاری صندوق‌های مختلف متفاوت بوده و برخی از آن‌ها بسیار پیچیده هستند به طوری که اصلا نمی‌توان آن را باز کرد. اگر اشیا بسیار قیمتی دارید، توصیه می‌کنیم تا از نمونه‌های بسیار پیشرفته استفاده کنید.

چرا استفاده از گاوصندوق ضرورت دارد؟

یکی از اولین دلایلی که باید از این وسیله استفاده کرد، محافظت از وسایل باارزش است. در بین برندهای مختلفی که در بازار وجود داشته گاوصندوق کاوه یکی از بهترین کیفیت‌ها را ارائه می‌دهد. بنابراین باید در منزل و محل کار خود حداقل یکی از آن را داشته باشید.

امروزه به دلیل ابزارآلات پیشرفته‌ای که وجود داشته، خلافکاران و دزدان می‌توانند از پشت دیوارهای خانه شما هم متوجه وجود طلا در منزل شوند. بنابراین برای محافظت از آن‌ها لازم است تا از یک گاوصندوق مطمئن استفاده کنید. سایز گاوصندوق کاوه مورد نظر نیز باید براساس حجم و اندازه وسایلی باشد که قرار است از آن‌ها محافظت کنید.

یکی دیگر از مواردی که ضرورت استفاده از یک صندوق مطمئن را یادآوری می‌کند، نگهداری از اسناد و مدارک مهم است. افرادی که صاحب کسب و کار هستند یا ملک و زمینی به نام خود دارند باید سند‌های آن را در یک گاوصندوق نگه دارند. دلیل آن هم این بوده که برخی از مدارک در صورتی که گم شوند دردسرهای زیادی را برای شما ایجاد می‌کنند.

نگهداری از شناسنامه، پاسپورت و دیگر مدارک شناسایی مهم نیز در داخل یک گاوصندوق امکان پذیر است. المثنی گرفتن بسیاری از مدارک وقت‌گیر بوده و در نهایت هم بسیاری از کارهای شما را به تاخیر می‌اندازد. پس بهترین کار این است که از ابتدا مانع رخ دادن چنین اتفاقی باشید. پول نقد، لوازم دیجیتال، دلار و سکه هم از دیگر مواردی به شمار می‌روند که برای نگهداری از آن‌ها باید یک گاوصندوق کاوه داشته باشید.

انواع گاوصندوق

گاوصندوق‌ها براساس قابلیت‌ها، ویژگی‌ها، سایز، مکان مورد استفاده و جنس بدنه به دسته بندی‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. برخی از آن‌ها برای استفاده خانگی مناسب هستند؛ بنابراین سایز کوچک‌تری داشته و سبک‌‌تر هم هستند، اما بعضی دیگر که برای فروشگاه‌ها و کارخانه‌های بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد بسیار بزرگ و هم سنگین هستند.

همچنین برخی از انواع گاوصندوق کاوه علاوه بر داشتن بدنه نسوز، در برابر انفجار نیز مقاومت می‌کنند. این مدل‌ها در مراکزی استفاده شده که مدارک بسیار مهم و گران قیمتی در آن نگهداری می‌شود. ویژگی ضد ضربه بودن نیز برای نگهداری از اجسام و اشیای مهم ضروری است، زیرا به دلیل استفاده از ورقه‌های فولادی و بتن بسیار مقاوم و غیرقابل شکنندگی هستند.

دسته دیگری از گاوصندوق‌ها هم بوده که دو طبقه هستند. این مدل محفظه‌های ایمن دارای دو درب مجزا بوده؛ بنابراین می‌توان به تفکیک، لوازم و وسایل مهم را داخل آن قرار داد. احتمالا در فیلم‌ها و سریال‌ها دیده باشید که شرکت‌های بزرگ همیشه از این مدل گاوصندوق‌ها استفاده می‌کنند. ویژگی مثبت آن‌ها این است که با باز کردن یکی از درب‌ها، بخش دیگر صندوق همچنان دربسته و ایمن خواهد بود.

ویژگی‌های گاوصندوق کاوه

الان که با ضرورت و انواع گاوصندوق‌ها آشنا شدید، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چرا گاوصندوق کاوه مناسب است؟ در پاسخ این سوال باید بگوییم که هنگام خرید وسیله‌ای مانند گاوصندوق موارد مهمی وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کنیم:

اولین مورد این است که گاوصندوق بتواند به خوبی از اشیا گران‌بهای ما در برابر تمام خطرات محافظت کند. این مساله فقط شامل دزدی نمی‌شود بلکه در صورت آتش سوزی، سیل و دیگر اتفاقات این چنینی نیز ما انتظار داریم تا از مدارک مهم مراقبت شود.

علاوه بر این، موضوع قیمت نیز بسیار حائز اهمیت است. خرید یک گاوصندوق گرانقیمتی که نتواند در برابر ساده‌ترین آسیب‌ها نیز مقاومت کند، فایده‌ای ندارد. بنابراین تناسب قیمت و کاربرد وسیله مهم است. در تمام این موارد گاوصندوق کاوه می‌تواند بهترین گزینه موجود باشد.

شرکت تولید کننده کاوه فعالیت خود را از حدود 100 سال پیش آغاز کرده و تولید کننده انواع صندوق‌های نسوز و مقاوم بوده است. محصولات این برند نه تنها در ایران، که به بسیاری از کشورهای دیگر هم صادر می‌شده است. به دلیل کیفیت بالای ساخت و استفاده از متریال مقاوم، این محصول به سرعت توانست محبوبیت زیادی کسب کند. در حال حاضر نیز با اتکا به یک قرن تجربه، این شرکت وظیفه تولید انواع گاوصندوق با اندازه و کاربردهای مختلف را برعهده دارد.

گاوصندوق ایران کاوه

یکی دیگر از برندهای برتر تولید کننده گاوصندوق ایران کاوه است. این شرکت فعالیت خود را از حدود نیم قرن پیش شروع کرده و در حال حاضر انواع صندوق‌ها را به بازار عرضه می‌کند. این برند کیفیت بسیار بالایی داشته و به همین دلیل نیز نشان استاندارد ملی را دریافت کرده است. همچنین با موفقیت توانسته تمامی تست‌های لازم را پشت سر بگذارد.

اگر به دنبال یک انتخاب مناسب برای مراقبت از وسایل ارزشمند خود هستید یکی از توصیه‌های ما گاوصندوق ایران کاوه است. این صندوق نسوز بوده و می‌تواند تا 90 دقیقه در دمایی حدود هزار درجه سانتیگراد مقاومت کند. در این مدت زمان هم هیچ اتفاقی برای مدارک و اسناد داخل محفظه رخ نمی‌دهد.

مهندسان طراح این گاوصندوق در داخل لایه فلزی آن از یک لایه بتن ضخیم استفاده کرده‌اند. بنابراین مقاومت بسیار بالایی را شاهد هستید. این گاوصندوق‌ها علاوه بر آتش سوزی، در برابر انواع فشار و آب نیز استحکام کافی خواهند داشت. جالب است بدانید که بعد از گذراندن تست‌های آزمایشی مختلف و کسب موفقیت، این برند تاییدیه‌های بسیاری را نیز دریافت کرده است.

چه گاوصندوقی برای من مناسب است؟

برای انتخاب بهترین گاوصندوق باید ابتدا نیاز خود را مشخص کنید. برای افرادی که قصد دارند تا مقدار کمی طلا و اسناد را در خانه خود نگهداری کنند، خرید یک گاوصندوق کاوه کوچک می‌تواند مناسب باشد. اگر قرار است تا در محل کار خود از یک وسیله نگهدارنده ایمن استفاده کرده و مقادیر زیادی پول و مدارک مهم را در آن قرار دهید، بهتر است به سراغ گاوصندوق‌های بزرگ‌تر بروید.

برای انتخاب دیجیتالی یا مکانیکی بودن هم باید به ویژگی‌های این دو مدل توجه کنید. گاوصندوق‌های مکانیکی دارای دسته‌های بزرگی هستند و البته طراحی‌ آن‌ها نسبتا قدیمی است. گاوصندوق‌های دیجیتالی نمونه‌های امروزی‌تری هستند و به دلیل سیستم امنیتی پیچیده‌ای که دارند سرقت از آن‌ها سخت‌تر است.

بعضی از گاوصندوق‌ها طوری طراحی شده‌اند که برای هر فرد یک رمز اختصاصی تعریف کرده و امکان تغییر آن نیز وجود دارد؛ بنابراین نمی‌توان به راحتی آن‌ها را باز کرد. دسته دیگری هم وجود دارند که به صورت ترکیبی قفل می‌شوند. به این صورت که ابتدا باید یک اهرم فیزیکی را بچرخانید و هنگامی که قفل اول باز شد، رمز دیجیتالی را وارد کنید. در صورتی که هرکدام از این مراحل را اشتباه کنید، گاوصندوق ایران کاوه باز نخواهد شد.

قیمت گاوصندوق ایران کاوه

یکی از اقتصادی‌ترین گاوصندوق‌های این برند، مدل 100K است. قیمت گاوصندوق این مدل 950 هزار تومان بوده و وزنی برابر با 45 کیلوگرم دارد. ابعاد کوچک آن برای قرار گرفتن داخل کمد بسیار مناسب است. قفل این گاوصندوق از نوع مکانیکی بوده و امکان پیچ کردن به دیواره‌های اطراف را دارد.

اگر یک صندوق نسوز یک طبقه برای شما کافی نیست، می‌توانید به سراغ مدل 250MM بروید. این گاوصندوق ایران کاوه با قیمت 2 میلیون تومان، دارای دو طبقه است. 170 کیلوگرم وزن داشته و قفل آن مکانیکی است. به دلیل داشتن دو طبقه مجزا می‌توانید از یکی برای نگهداری اسناد و از دیگری برای محافظت از طلا و جواهر استفاده کنید.

مدل دیگری که برای استفاده در محل کار و فروشگاه‌ها مناسب بوده گاو صندوق ایران کاوه مدل 1020 دوبل است. این صندوق ایستاده 220 کیلوگرم وزن داشته و دارای دو طبقه است. مزیت اصلی این مدل هم این است که دارای قفل کلیدی،‌ مکانیکی و دیجیتالی است. بنابراین با قیمت 3 میلیون تومان انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود. دیگر انواع گاوصندوق‌های ایران کاوه را در جدول زیر می‌توانید مشاهده کنید.

مدل گاوصندوق ایران کاوه قیمت (تومان) ویژگی‌ها
مدل 150KK 1.400.000 ایستاده

قفل مکانیکی

نسوز

یک طبقه

مدل 150KR 2.000.000 ایستاده

یک طبقه

قفل مکانیکی و کلیدی

مدل 250DKK 2.300.000 ایستاده

دو طبقه

قفل مکانیکی

نسوز

مدل 80 دوبل 3.000.000 مقاوم تا 300 درجه سانتیگراد

نسوز

ایستاده

دو و سه طبقه

دارای قفل‌های کلیدی، مکانیکی و الکترونیکی

مدل 720 تک درب 4.200.000 ایستاده

نسوز

مقاوم تا دمای 300 درجه سانتیگراد

دارای فضای لازم برای نگهداری از برگه و پوشه

دارای قفل‌های مکانیکی، کلیدی و الکترونیکی

مدل 1200 دوبل 7.500.000 ایستاده

دارای قفل‌های مکانیکی، کلیدی و الکترونیکی

دارای فضای مناسب برای پوشه

دارای دو و سه طبقه

مدل 1400 جا اسلحه 7.600.000 ایستاده

مقاوم در برابر آتش سوزی تا 300 درجه سانتیگراد

دارای فضای مناسب برای نگهداری پوشه و برگه

دارای دو و سه طبقه

قفل کلیدی، مکانیکی و الکترونیکی

قیمت گاوصندوق کاوه

قیمت گاوصندوق کاوه نیز در بازه متفاوتی قرار دارد و شما بسته به بودجه خود می‌توانید انتخاب مناسبی داشته باشید. یکی از مقرون به صرفه‌ترین صندوق‌های نسوز، مدل 750KR است که قیمت آن 6.5 میلیون تومان است. این گاو صندوق دارای ساختاری دو لایه بوده که در بین لایه‌های فولاد، بتن قرار دارد. همچنین از ویژگی‌های دیگر آن می‌توان به این اشاره کرد که به مدت 90 دقیقه در برابر سرقت و نسبت به دمای 800 درجه سانتیگراد مقاومت می‌کند.

مدل بعدی 250KR است که دو طبقه با یک درب واحد است. قیمت این گاوصندوق کاوه 8.7 میلیون تومان بوده ضد سرقت و نسوز است. نوع قفل آن، هم مکانیکی و هم الکترونیکی است. این صندوق هم به دلیل ساختار دولایه‌ای که داشته استحکام بالایی دارد.

صندوق نسوز مدل 350DKR با قیمت 13.9 میلیون تومان برای استفاده در فروشگاه‌های بزرگ مناسب است. ساختار دو طبقه آن دارای دو درب مجزا بوده و قفل‌های مکانیکی و الکترونیکی دارد. این مدل هم مانند دو مدل قبلی در برابر آتش سوزی و دزدی مقاومت بالایی دارد.

شرکت کاوه تنوع قیمتی و سایز بسیار زیادی دارد. یکی از بزرگ‌ترین و گران‌ترین صندوق‌های نسوز این شرکت با قیمت 19 میلیون تومان همانند یک محافظ قوی در برابر هرگونه آسیبی است. مدل آن 750KDG دو طبقه بوده و قفل الکترونیکی دارد. دیگر مدل‌های این برند را به همراه قیمت گاوصندوق می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

مدل گاوصندوق کاوه قیمت (تومان) ویژگی‌ها
150KR 7.200.000 ایستاده

نسوز

ضدسرقت

دارای قفل مکانیکی و الکترونیکی

520KR 9.900.000 ضد سرقت

نسوز

دارای قفل مکانیکی و الکترونیکی

مناسب برای خانه و محل کار

250DKdg 11.500.000 ایستاده

ضد سرقت

نسوز

دارای دو طبقه با درب مجزا

دارای قفل الکترونیکی

300Kdg 13.000.000 ایستاده

ضد سرقت

نسوز

دارای یک طبقه

قفل الکترونیکی

750DKR 18.500.000 ایستاده

ضد سرقت

نسوز

دارای قفل مکانیکی و الکترونیکی

دارای دو طبقه مجزا

سخن پایانی

ایران سیف شاپ یک فروشگاه اینترنتی ارائه دهنده انواع گاوصندوق در ایران است. شما می‌توانید انواع صندوق‌های نسوز از برندهای مختلف از جمله کاوه و ایران کاوه را از این فروشگاه با مناسب‌ترین قیمت خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید. همچنین امکان ارسال فوری سفارشات در سراسر کشور نیز فراهم است. برای خرید گاوصندوق به‌صورت آنلاین نیز لیست قیمت به روز در داخل سایت قرار داشته تا کاربر به راحتی بتواند خرید خود را انجام دهد. همچنین به صورت تلفنی نیز می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید.

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
Rate this post
نوشته های مرتبط