تعرفه ارسال حواله های ارزی لیر،یورو و دلار به ترکیه به چه صورت است؟

  • 30 تیر 1401
  • 0 نظر
  • admin

ایران اروپا – ترکیه کشوری که شمال غرب ایران قرار گرفته است و مشترکات دینی و فرهنگی بسیار با کشورمان دارد، همچنین روابط تجاری بین ایران و ترکیه از گذشته بسیار قدرتمند تر از سایر همسایگان ایران بوده است. ترکیه یکی از مهم ترین کشورهای خاورمیانه و یکی از شاهراه های ورود به اروپاست که در ناحیه‌ای میان آسیا و اروپا واقع شده، همچنین ترکیه به عنوان یک منطقه ویژه تجاری شناخته می‌شود. از مهم ترین شهرهای این کشور میتوان به شهر استانبول، آنکارا، ازمیر اشاره کرد.جمعیت این کشور تقریبا برابر با ایران است، ترکیه فرهنگ بسیار نزدیکی به کشور عزیزمان ایران دارد. ایرانیان از دیرباز در ترکیه فعالیت داشته و شرکت های معتبری در ایران از ترکیه به عنوان یک پرتگاه برای صادرات و واردات کالاهای خود استفاده میکنند. این امر باعث شده ایرانیان زیادی در طول سالها به این کشور مهاجرت کرده یا بخشی از فعالیت خود را همانطور که توضیح داده شد در این کشور ادامه دهند که این امر به مستحکم تر شدن روابط بین دو کشور انجامیده است. در این مطلب قصد داریم به روش های ارسال حواله ارزی به ترکیه بپردازیم.

تعرفه ارسال حواله های ارزی لیر،یورو و دلار به ترکیه

ارسال حواله سوئیفت | به تمام بانک های ترکیه شخصی و شرکتی | معادل یا بیش از 5 هزار دلار | 1 درصد

ارسال حواله سوئیفت | به تمام بانک های ترکیه شخصی و شرکتی | معادل یا کمتر از 5 هزار دلار | 2 درصد

ارسال حواله تحویل دستی ترکیه | تحویل به شخص در ترکیه | معادل یا بیش از 5 هزار دلار| 2 درصد

نقد کردن حواله از ترکیه و تحویل در ایران | معادل یا بیش از 5 هزار دلار | 3 درصد

————————————————

برای ارسال حواله لیر به ترکیه با ما از طریق واتس اپ یا تلگرام تماس بگیرید

ارسال حواله ارزی به ترکیه ، ایران اروپا ،حواله دلار ، حواله یورو ، حواله لیر

کوتاه درباره ترکیه

ترکیه کشوری فراقاره‌ای در اوراسیا است که بخش بزرگ کشور یعنی آناتولی (آسیای کوچک) در قاره آسیا و بخش کوچک یعنی تراکیه در قاره اروپا قرار دارد.

ترکیه در شرق با کشورهای ایران، جمهوری آذربایجان، ارمنستان، و گرجستان؛ در جنوب شرقی با عراق و سوریه؛ و در شمال غربی (بخش اروپایی) با بلغارستان و یونان همسایه است. همچنین ترکیه از شمال با دریای سیاه، از غرب با دو دریای کوچک مرمره و اژه و از جنوب غرب با دریای مدیترانه مرز آبی دارد. دو تنگهٔ راهبردی بسفر و داردانل نیز در اختیار ترکیه است.

پهناوری ترکیه ۷۸۳٬۳۵۶ کیلومتر مربع (سی و هفتم) است. ترکیه کشوری کوهستانی و نسبتاً پرباران است. شکل این کشور مانند یک مستطیل است که از سوی شرق و غرب امتداد یافته‌است. ترکیه با قرار گرفتن در یکی از حساس‌ترین مناطق جهان، دارای موقعیت جغرافیایی راهبردی و بسیار خوبی است و گذرگاه شمال غرب آسیا و اروپا به‌شمار می‌آید و کشورهای بسیاری، به ویژه کشور ایران از خاک ترکیه برای ترانزیت کالا و انرژی استفاده می‌کنند و ترکیه نیز از خاک ایران برای ترازیت کالا و انرژی به آسیای شرقی، اروسیا و کشور های حوضه خلیج فارس استفاده مینماید. ترکیه از آب و هوای جلگه‌ای برخوردار است و مکان‌های توریستی دارد به دلیل همین سالانه تعداد زیادی توریست به این کشور مسافرت می‌کنند.

جمعیت کشور ترکیه نزدیک ۸۴ میلیون تن (برآورد ۲۰۲۰) می‌باشد، که حدوداً ۷۵ تا ۸۵ درصد مردم سنی و ۱۵ تا ۲۵ درصد هم علوی هستند. حکومت ترکیه سکولار است ولی بسیاری از مردم به دین اسلام پایبند هستند و عید فطر و عید قربان در این کشور تعطیل رسمی است. همچنین ترکیب قومی در ترکیه براساس اطلاعات سازمان سیا حدود ۷۰٪ تا ۷۵٪ درصد مردم ترک، ۱۵٪ تا ۲۰٪ درصد کرد و حدود ۵٪ را سایر باشندگان قومی ترکیه تشکیل می‌دهند.

زبان رسمی ترکیه، ترکی (استانبولی) است که در گذشته با خط عربی (عثمانی) نوشته می‌شد و پس از جنگ جهانی اول و فروپاشی امپراتوری عثمانی، و تشکیل جمهوری ترکیه توسط آتاتورک در سال ۱۹۲۳ با خط لاتین نوشته می‌شود.

ترکیه با نام امپراتوری عثمانی در چند سدهٔ گذشته، بخش‌های بزرگی از خاورمیانه و جنوب شرقی اروپا را در دست داشته‌است.

حواله لیر به ترکیه ، ارسال حواله لیر به ترکیه ، حواله ارزی به ترکیه ، ارسال پول به ترکیه ، حواله پول به ترکیه

ارسال حواله ارزی به ترکیه

همانطور که اشاره شد فعالیت های اقتصادی مختلف ایرانیان در کشور ترکیه و روابط اقتصادی بین دو کشور باعث شده ، ارسال حواله ارزی بین دو کشور بیش از پیش اهمیت دو چندان پیدا کند. از جمله بانک های معروف ترکیه که ایرانیان در آن حساب بانکی داشته یا اغلب به آنها حواله ارزی ارسال میکنند میتوان به ترکیه ایش بانکاسی (Iş Bank) زراعت بانک ترکیه (Ziraat Bankası) و چند مورد دیگر اشاره کرد. ارسال انواع حواله های ارزی به بانک های ترکیه توسط ایران اروپا امکان پذیر است که عبارتند از:

حواله دلار به ترکیه

برای ارسال حواله دلار به ترکیه چند روش مختلف وجود دارد، اولین آنها ارسال حواله بصورت بانکی به یکی از بانک های مورد نظر شماست، در این روش شما برای ارسال حواله نیاز به مشخصات بانکی مقصد که شامل مشخصات مالک حساب یا شرکت، شماره حساب دلاری ، نام بانک ، کد سوئیفت، شرح پرداخت وجه و اطلاعات شعبه مقصد است دارید، ایران اروپا امکان ارسال حواله به تمام بانک های ترکیه نظیر ایش بانک ، زراعت بانک ، سیتی بانک ، ترکیش بانک ، HSBC بانک ، آک بانک ، گارانتی بانک ، یاپی کردی و …  به صورت حواله ارزی سوئیفت بصورت شخصی و شرکتی را دارد که میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در ایران اروپا در ارتباط باشید.

حواله یورو به ترکیه

همچنین اگر قصد ارسال حواله یورو به ترکیه را دارید میتوانید مانند ارسال حواله دلاری از طریق ایران اروپا به بانک و شماره حساب مورد نظر خود حواله ارزی خود را ارسال کنید، برای ارسال حواله نیاز به مشخصات بانکی مقصد که شامل مشخصات مالک حساب یا شرکت، شماره حساب یورویی ، نام بانک ، کد سوئیفت، شرح پرداخت وجه و اطلاعات شعبه مقصد است دارید. ایران اروپا امکان ارسال حواله به تمام بانک های ترکیه نظیر ایش بانک ، زراعت بانک ، سیتی بانک ، ترکیش بانک ، HSBC بانک ، آک بانک ، گارانتی بانک ، یاپی کردی و …  به صورت حواله ارزی سوئیفت بصورت شخصی و شرکتی را دارد که میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در ایران اروپا در ارتباط باشید.

ارسال حواله ارزی به ترکیه ، ایران اروپا ،حواله دلار ، حواله یورو ، حواله لیر

حواله لیر به ترکیه

ارسال حواله ارزی به ترکیه شامل ارز محلی کشور ترکیه ، یعنی لیر نیز میشود، در مجموعه ایران اروپا امکان ارسال حواله های دلاری، یورویی و لیر بصورت حواله بین بانکی سوئیفت امکان پذیر است. در این مسیر ما به تمام بانک های ترکیه ای اعم از بانک های ذکر شده بالا امکان ارسال و واریز وجه به حساب های لیر را داریم . جهت واریز به حساب ها اطلاعاتی نظیر مشخصات بانکی مقصد که شامل مشخصات صاحب حساب یا شرکت، شماره حساب لیر ، نام بانک ، کد سوئیفت شرح پرداخت وجه و اطلاعات شعبه میباشد را تهیه کرده و در زمان تایید حواله برای همکاران ما ارسال فرمایید. لیست بانک های ترکیه در ویکی پدیا

حواله وسترن یونیون به ترکیه (حواله شخصی بدون نیاز به افتتاح حساب)

وسترن یونیون از سریع ترین روش های انتقال حواله به سراسر جهان است، این سرویس در اغلب شهرهای ترکیه نیز فعالیت دارد که بسیاری از آنها امکان ارسال و دریافت حواله شخصی را به شما میدهند. چنانچه قصد دریافت سریع حواله بدون نیاز به حساب بانکی بصورت کاملا قانونی را دارید، این امکان توسط ایران اروپا برای شما فراهم شده است که بتوانید حواله ارزی به ترکیه را بصورت ارز محلی لیر و از سرویس بین المللی وسترن یونیون دریافت کنید.

حواله تحویل دستی در ترکیه

چنانچه قصد دریافت حوالجات ارزی خود بصورت تحویل دستی در ترکیه را دارید، و قصد دارید خود شخصا این حوالجات را تحویل بگیرید این امکان در برخی از شهرهای ترکیه برای ایران اروپا در مبالغ مختلف وجود دارد که بتوان حواله را به شما تحویل دهیم. جهت هماهنگی با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

10 بانک برتر ترکیه

فین تک تایمز فهرستی از ده بانک برتر ترکیه را تهیه کرده و آنها را (بر اساس دارایی) رتبه بندی کرده است. در صورت ترکیب، ارزش آن‌هایی که در این فهرست گنجانده شده‌اند به بیش از 500 میلیارد دلار می‌رسد. این با در نظر گرفتن اینکه ده بانک برتر در کل قاره آفریقا مجموعاً دارایی خالص 600 میلیارد دلاری دارند، قابل توجه است.

  • Turk Ekonomi Bankasi – TEB که با نام TEB نیز شناخته می شود در سال 1927 توسط سرمایه گذاران خصوصی تاسیس شد. از آن زمان، این ممنوعیت شبکه شعب و تنوع خدمات خود را گسترش داده است و امروزه سرمایه گذاری بانکی، بیمه، لیزینگ و مدیریت پرتفوی را در میان سایر موارد ارائه می دهد.
  • QNB Finansbank – در سال 1987 توسط میلیاردر Hüsnü Özyeğin تأسیس شد، در فلسفه و دیدگاه خود نسبت به بانکداری منحصر به فرد بود و اولین بانک خصوصی است که عمومی شد. دفتر مرکزی آن در استانبول است و در مجموع 518 شعبه با نزدیک به 12000 کارگر دارد.
  • DenizBank – یک شرکت بانکداری خصوصی بزرگ است که توسط Sberbank روسیه خریداری شد. این بانک که در ابتدا در سال 1938 تأسیس شد، قرار بود به توسعه بخش دریایی ترکیه کمک مالی کند.
  • AKBANK – AKBANK عمدتاً به شرکت ها و سرمایه گذاری ها، بازرگانی، SME، مصرف کننده، سیستم های پرداخت و بانکداری خصوصی می پردازد. AKBANK با بیش از 12 هزار کارمند و 770 شعبه، دفتر مرکزی خود را در استانبول راه اندازی می کند.
  • Vakifbank – واکیف بانک در سال 1954 با هدف استفاده بهینه از منابع مالی و با هدف کمک به پس انداز کشور تاسیس شد. این بانک با 937 شعبه خود، با عملیات بین المللی، نقش رهبری را در تامین مالی تجارت داخلی و خارجی ایفا می کند.
  • Garanti BBVA – در سال 1947 تاسیس شد، Garanti BBVA یک گروه خدمات مالی یکپارچه است که در تمام جنبه های بخش بانکی در سطح ملی و همچنین در هلند و رومانی فعالیت می کند. با مرکز ارتباط با مشتریان برنده جایزه، طیف گسترده ای از خدمات مالی را به 15.8 میلیون مشتری خود ارائه می دهد.
  • Yapi Kredi – Yapi Kredi دارای 845 شعبه با بیش از 16.5k کارمند است. آنها یک بانک تجاری مشتری محور هستند که در سال 1944 تأسیس شد و یکی از اولین بانک های تجاری سراسری در ترکیه بود.
  • Halkbank – هالک بانک که در سال 1933 تأسیس شد، یک بانک دولتی است که ارائه خدمات را در سال 1938 آغاز کرد. آنها از بازرگانان، شرکت های کوچک و متوسط، و صنعتگران با رویکرد بانکداری مدرن حمایت می کنند.
  • Isbank – Isbank اولین بانک عمومی بود که توسط جمهوری ترکیه تأسیس شد و در سال 1924 تأسیس شد. این بانک با بیش از 1354 شعبه در داخل کشور و همچنین یک شبکه بین المللی، خدمات بانکداری شرکتی و تجاری و همچنین بانکداری خرده فروشی و همراه را ارائه می دهد.
  • Ziraat Bank – بانک زراعت بزرگترین بانک ترکیه از نظر دارایی است. مستقر در آنکارا و به طور رسمی در سال 1888 به عنوان یک موسسه مالی مدرن، عمدتا برای کمک به وام های کشاورزی سازمان یافته تاسیس شد. بانک زراعت که در تاریخچه بخش بانکداری ترکیه خلاصه شده است، خدمات متنوعی را به مشاغل در هر اندازه، مشتریان شرکتی و خرده فروشی ارائه می دهد.

10 بانک بزرگ و برتر ترکیه ، حواله لیر به ترکیه ، ارسال حواله لیر به ترکیه ، حواله ارزی به ترکیه ، ارسال پول به ترکیه ، حواله پول به ترکیه

منابع تامین پول

تمام حواله های ارزی به ترکیه توسط ایران اروپا از خود ترکیه تهیه شده و اغلب مربوط به بازرگانان و تجار ایرانی در ترکیه است، و منابع پول بصورت قانونی تهیه شده که هیچ خطری از ابتدا تا انتهای ارسال حواله مشتریان را تهدید نکند.

کلام آخر

ارسال حواله ارزی به ترکیه همیشه یکی از پر طرفدار ترین نوع حوالجات ارزی در ایران بوده است، که دلیل آن رابطه ی اقتصادی و فرهنگی بسیار قدرتمند بین دو کشور است. چنانچه قصد ارسال حواله های ارزی به ترکیه را دارید ایران اروپا این زمینه را برای شما فراهم میکند که بتوانید به سرعت و با اطمینان خاطر کامل اقدام به ارسال پول به مقصد این کشور کنید.

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
Rate this post
نوشته های مرتبط