بیمارستان و مرکز چشم پزشکی فیض اصفهان

  • 15 شهریور 1401
  • 0 نظر
  • admin

یکی از مراکز تخصصی جهت تشخیص بیماری های چشمی و ارائه‌ی خدمات درمانی مناسب در این زمینه، مرکز چشم پزشکی فیض اصفهان است. در ادامه به بررسی خدمات و امکانات ارائه شده توسط این مرکز خواهیم پرداخت.

آدرس بیمارستان فیض

بیمارستان چشم پزشکی فیض اصفهان

مرکز چشم پزشکی اصفهان، از جمله قدیمی ترین بیمارستان های استان اصفهان محسوب می شود و ظرفیتی بیش از صد تخت دارد. این بیمارستان هم اکنون تحت نظر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اداره می شود. بیمارستان چشم پزشکی فیض اصفهان در حال حاضر یکی از مجهزترین مراکز درمانی است که به صورت 24 ساعته خدمات اورژانسی چشم پزشکی ارائه می دهد. البته به گفته‌ی علی صالحی، رئیس بیمارستان فیض اصفهان، بخش اورژانس تخت بستری ندارد و مداوای بیماران در این بخش، به صورت سرپایی انجام می شود (منبع).

مرکز چشم پزشکی فیض اصفهان، بیش از چند دهه سابقه‌ی فعالیت دارد و مراجعه کنندگان در هر ساعت از شبانه روز، می توانند از خدمات درمانی این بیمارستان بهره‌ مند شوند.

نوبت دهی بیمارستان فیض اصفهان

علاوه بر مراجعه‌ی حضوری برای اخذ نوبت، مراجعین می توانند از طریق ورود به سایت، اپلیکیشن یا برقراری تماس تلفنی، جهت اخذ نوبت از بیمارستان چشم پزشکی فیض اصفهان اقدام نمایند. به گفته‌ی رئیس این بیمارستان، روزانه حدود 600 بیمار به کلینیک ها و اورژانس بیمارستان فیض مراجعه می کنند، پس سعی کنید در موارد غیر اورژانسی، کمی زودتر برای دریافت نوبت اقدام نمایید.

آدرس و شماره تلفن بیمارستان فیض اصفهان

اگر قصد کسب اطلاعات یا دریافت نوبت را دارید، می توانید به صورت حضوری به آدرس: اصفهان، میدان قدس، ابتدای خیابان مدرس، بیمارستان فیض مراجعه کنید. همچنین امکان رزرو نوبت از طریق تلفن گویای: ٠٣١٣٤٤٥٢٠٣١ الی ٨ برای شما وجود دارد.

بخش‌های کلینیک بیمارستان فیض اصفهان

بیمارستان فیض دارای کلینیک های متعددی است. این بیمارستان علاوه بر درمانگاه اورژانسی چشم، دارای درمانگاه های دیابت و قلب و عروق نیز می باشد. این بیمارستان دارای یک مرکز بینایی سنجی نیز می باشد که هر روزه مراجعه کنندگان زیادی را پذیرش می کند. دیگر مزیت بیمارستان چشم پزشکی فیض اصفهان، دارا بودن درمانگاه مخصوص به اطفال است. از دیگر کلینیک های این بیمارستان می توان به بخش های بیومتری، پریمتری، ERG، VEP، OCT و EOG اشاره نمود.

فوق تخصص های بیمارستان فیض اصفهان

بیمارستان فیض اصفهان یک مرکز فوق تخصصی محسوب می شود. به همین دلیل فوق تخصص هایی نظیر فلوشیپ چشم، فلوشیپ پاتولوژی چشم، فلوشیپ جراحی پلاستیک و انحراف چشم (اکولوپلاستی و استرابیسم) در این بیمارستان خدمات ارائه می دهند. همچنین، مرکز چشم پزشکی فیض اصفهان، دارای فوق تخصصانی همچون ترومای چشم، فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی، فلوشیپ قرنیه و سگمان قدامی، فلوشیپ شبیکه و سگمان خلفی می باشد. پاتولوژی (آسیب شناسی چشم) و فلوشیپ چشم پزشکی کودکان نیز، از دیگر فوق تخصص های موجود در بیمارستان فیض اصفهان محسوب می شوند.

بیمه ‌های تحت پوشش بیمارستان فیض اصفهان

مرکز چشم پزشکی فیض اصفهان، از جمله بیمارستان هایی است که با طیف وسیعی از سازمان های بیمه قرارداد دارد. مراجعه کنندگانی که دارای بیمه‌ی تامین اجتماعی، بیمه‌ی خدمات درمانی، بیمه‌ی دانا و بیمه‌ی ایران هستند، می توانند از خدمات این مرکز استفاده کنند. از سوی دیگر بیمارستان فیض اصفهان طرف قرارداد با بیمه‌ی خدمات درمانی نیروهای مسلح است و علاوه بر آن، بیمه‌ های کمیته‌ امداد و شرکت نفت را نیز پوشش می دهد. همچنین افراد دارای بیمه‌ی بیماران خاص تامین اجتماعی، می توانند از خدمات بیمارستان فیض اصفهان بهره مند شوند.

رئیس بیمارستان چشم پزشکی فیض اصفهان

در حال حاضر، ریاست بیمارستان چشم پزشکی فیض اصفهان، بر عهده‌ی یکی از مجرب ترین جراحان چشم ایران می باشد. دکتر علی صالحی، تخصص خود را با گرایش جراحی چشم دریافت نموده است. وی همچنین دارای مدرک فوق تخصص در زمینه‌ی جراحی شبیکه‌ی چشم (فلوشیپ ویتره و رتین) نیز می باشد. علی صالحی دارای پروانه‌ی طبابت و شماره‌ی نظام پزشکی 26528 است و در حال حاضر یکی از با تجربه ترین چشم پزشکان کشور محسوب می شود. وی مجموعاً 35 سال سابقه‌ی کار مدیریتی، پزشکی و چشم پزشکی در کارنامه‌ی خود دارد. دکتر علی صالحی در حال حاضر نیز کار طبابت و جراحی انجام می دهد. همچنین مراجعین بیمارستان چشم پزشکی فیض اصفهان، می توانند در صورت نیاز یا بروز هرگونه مشکل، با او دیدار داشته باشند.

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
Rate this post
نوشته های مرتبط