بررسی کاربرد نرم افزار آسانسور و کارایی های آن

  • 26 دی 1400
  • 0 نظر
  • admin

نرم‌افزار آسانسور، برنامه‌ای بسیار کاربردی برای جلب رضایت مشتریان

به دنبال گسترش و ترویج جستجوی راه‌های افزایش سرعت در انجام امور در مشاغل مختلف، نرم‌افزارها و اپلیکیشن های مختلفی روانه بازار شدند. در حوزه خدمات مربوط به بالابرها نیز نرم‌افزار آسانسور خیلی زود جای خود را در میان مردم باز کرده و با استقبال بسیار خوبی از جانب کاربران روبرو شد. در این مقاله به بحث و بررسی انواع نرم‌افزار آسانسور می‌پردازیم.

انواع نرم افزار‌آسانسور

این نرم‌افزارها برای نصابان آسانسور، سرویسکاران آن و بازرسان آسانسور برنامه‌ای بسیار خوب و کاربردی است. یکی از انواع نرم‌افزار آسانسور که محتوای آن، سرویس و نگهداری آسانسور است دارای آپشن های‌مختلفی از جمله منطقه بندی سرویسکاران، ثبت خرابی سرویس‌های نصب شده ، ثبت تاریخ های مربوط به بازرسی آسانسورها، ثبت گزارش سرویس همراه با اسکن پی دی اف گزارش حاصله، ارسال پیامک به کاربران و… است که در واقع هریک از این گزینه ها بسیار با اهمیت هستند. به عنوان مثال، با ایجاد منطقه بندی برای سرویسکاران، علاوه بر افزایش سرعت، در ایجاد هزینه های اضافی نیز صرفه جویی می‌شود. ثبت خرابی سرویس‌ها نیز باعث افزایش سرعت عمل در کارها شده و تعمیرات زودتر انجام می‌شود. به عبارت دیگر تمامی آپشن‌های این نرم افزارها در راستای تسریع در انجام امور و جلب اعتماد و رضایت مشتریان شکل گرفته است.

نرم افزار حسابداری آسانسور

 نوع دیگری از نرم‌افزار آسانسور مختص ابزار آلات و تجهیزات آسانسور است و بواسطه آن می‌توان ظرفیت آسانسور، نوع موتور آسانسور بر اساس ظرفیت و تعداد طبقات ساختمان، محاسبه توان موتور، تعیین زاویه آلفا، تعداد سیم بکسل‌های لازم برای این ظرفیت از آسانسور و … را محاسبه نمود. از دیگر انواع نرم‌افزار آسانسور، نرم افزار حسابداری آسانسور است که با استفاده از این نرم افزار در پروژه‌های مختلف، میزان وجه دریافتی، باقیمانده حساب مربوط به هر پروژه، میزان سود و زیان هر پروژه، تاریخ سر رسید چک ها و … به سادگی هرچه تمام تر مدیریت می‌شوند. نوع دیگری از این نرم‌افزار؛ نرم‌افزار مدیریت ارتباط با متقاضیان و مشتریان است که با استفاده از این نرم‌افزار انواع تبلیغات و بازاریابی‌ها در حوزه آسانسور اعم از فروش، نصب، سرویس و یا بیمه آسانسور انجام می‌شود.

مزیت کلی برای استفاده از انواع نرم‌افزار آسانسور، سهولت در انجام امور مربوطه، تسریع بخشیدن به آن و افزایش اعتماد و اطمینان مشتریان که در نتیجه‌ی آن معرفی این نرم‌افزار به سایرین، که خود نوعی بازاریابی بدون صرف هزینه به شمار می‌رود و همچنین افزایش بازار کار و رونق بخشیدن به اقتصاد جامعه در نتیجه‌ی این کارآفرینی است.  قابل توجه است که تمامی انواع نرم‌افزارهای مربوط به خدمات دارای پشتیبانی کامل همراه با آموزش اولیه هستند و عموما این نرم‌افزارها در سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته جهت مصارف مختلف ارائه می‌شوند.

اپلیکشن تکنسین آسانسور

کاربران متقاضی دریافت نرم‌افزار آسانسور می‌توانند با مراجعه به سایت WWW.ASANMOHASEB.COM  از خدمات این اپلیکیشن بهره مند شوند و علاوه بر این با سایر خدمات مربوط به آسانسورها و بالابرها که توسط این شرکت ارائه می‌شود آشنا شوند و حتی به صورت رایگان با مشاوران مجرب این شرکت در حوزه خدمات مربوط به آسانسور مشورت کنند.

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
Rate this post
نوشته های مرتبط